Home


Rich Media to nowa, bogata forma reklamy internetowej. Tworzona w nowoczesnych formatach umożliwia zamieszczenie w jednym banerze wideo, zdjęć, map, formularzy, wtyczek mediów społecznościowych i wielu innych funkcjonalności.  Jednym słowem, to samodzielna "mini strona" wyświetlana na innych witrynach internetowych.

Skuteczność tej formy jest średnio 6-cio krotnie większa od tradycyjnej reklamy banerowej typu flash oraz blisko 10-cio krotnie większa od reklamy statycznej. Dzięki temu udział Rich Media w ogólnym rynku reklam internetowych wzrósł na przestrzeni ostatnich trzech lat z 13 do ponad 40% i będzie się zwiększać.

Dzięki danym dostępnym w Sieci, potrafimy zaadresować każdą kampanię do konkretnego profilu użytkownika Internetu. Uwzględniamy przy tym zarówno dane geograficzne i demograficzne, jak również cechy behawioralne. Rich Media pokażą się w określonym miejscu i czasie tylko wybranym Internautom.

Sami wypróbowaliśmy Rich Media wielokrotnie także w ramach naszych kampanii. Dlatego jesteśmy bardziej niż pewni, że Rich Media to niezwykle skuteczna metoda angażowania wybranej grupy ludzi do określonego działania, którą można wykorzystać na liczne sposoby.

Jak sprawić, by nasze działania były widoczne i pracowały na nasz wizerunek?
Jak powiadomić o tym możliwie największą ilość osób?
Jak zrobić to w rozsądnej cenie?

W przypadku tradycyjnej reklamy kupujesz "zasięg" czyli powierzchnię reklamową na wybranej stronie lub portalu. Reklama taka wyświetla wszystkim również tym, którzy zupełnie nie są nią zainteresowani. To powoduje, że skuteczna reklama jest bardzo droga.

W przypadku Rich Media za dotarcie "do konkretnego odbiorcy" płacisz tylko tyle, ile trzeba. Banery RichMedia wyświetlają się na różnych stronach, ale zawsze osobom potencjalnie zainteresowanym Twoją działalnością. Do dyspozycji masz cały Internet, niezależnie od treści stron czy ich wersji językowych. To wszystko oznacza, że w określonym budżecie "zmieścisz" dużo więcej skutecznych wyświetleń swojego banera RichMedia, niż realizowanych tradycyjną metodą "zasięgową".

Jako praktycy, którzy od ponad 2 lat z sukcesami zrealizowali kilkadziesiąt kampanii internetowych dla różnych podmiotów, zawsze służymy radą jak najlepiej określić grupę docelową, a następnie przeprowadzić skuteczną kampanię internetową przy jak najmniejszym budżecie.

ZAWSZE JEST NAM MIŁO,

GDY MOŻEMY UDZIELIĆ DODATKOWYCH INFORMACJI

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU